NAJCZĘSCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ)

ZAMÓWIENIA

1. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Paczki przygotowujemy jeszcze tego samego, w którym zostało złożone zamówienie (dotyczy dni roboczych). Najpóźniej następnego dnia paczki są wysyłane do klienta. Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu. Możesz śledzić swoje zamówienie w zakładce „ŚLEDŹ ZAMÓWIENIE”

2. Co zrobić w przypadku kiedy otrzymałam/ em niezgodne zamówienie?

W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e-mail wraz ze zdjęciem produktu, który otrzymałeś na adres: sklep@telqarii.pl . Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu 668709297, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. Poprosimy o odesłanie produktu niezgodnego z Państwa zamówieniem i dokonamy wymiany na prawidłowy produkt.

3. W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

Jeśli Twoja paczka nie zostało jeszcze wysłana jest możliwość anulowania zamówienia. W celu anulowania zamówienia prosimy o przesłanie takiej informacji na adres e-mail sklep@telqarii.pl podając numer zamówienia oraz dane Klienta.

Wysłanie wiadomości poprzez Social Media nie gwarantuje anulowania zamówienia.

4. Czy można sprecyzować godzinę dostarczenia zamówienia?

W przypadku kuriera DPD nie mamy możliwości ustalenia godzin dostawy.

Jeśli chcesz odebrać przesyłkę w określonym przez siebie czasie polecamy wybranie Paczkomatów.

5. Co zrobić jeśli otrzymam uszkodzoną paczkę?

Jeśli kurier próbuje dostarczyć uszkodzoną z zewnątrz przesyłkę masz prawo odmówić jej przyjęcia. Możesz również uprzedzić kuriera, iż chcesz przyjąć przesyłkę, ale koniecznie sprawdź ją w jego obecności. Jeśli produkt jest uszkodzony koniecznie spisz z nim protokół szkody. Protokół szkody należy przesłać do nas na adres mailowy sklep@telqarii.pl – jest niezbędny aby rozpocząć proces reklamacji.

METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

1. Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?

Za swoje zamówienie możesz zapłacić:

• Przelewy 24,

• Blik

• Przelew bankowy

• Za pobraniem

Mamy do wyboru 2 firmy kurierskie:

• Kurier DPD

• InPost

2. Nie opłaciłam/em jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?

Jeżeli zamówienie nie zostało opłacone za pomocą szybkiego przelewu płatnościami (Przelewy24.pl) po 30 minutach zamówienie zostaje automatycznie anulowane. Prosimy o złożenie nowego zamówienia. W przypadku wybrania tradycyjnego przelewu prosimy o wpłatę na numer konta podany w zakładce PŁATNOŚCI. Jeśli masz problem z płatnością skontaktuj sie z nami – chętnie pomożemy.

3. Co zrobić w przypadku zerwania płatności online?

W sytuacji, kiedy płatność online Przelewy24 zostanie przerwana, po upływie 30 minut zamówienie zostaje automatycznie usunięte. Prosimy o złożenie nowego zamówienia lub kontakt z nami.

4. Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Zamówienia składane w sklepie online wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem lub do pczkomatu. Nie ma możliwości odebrania zamówienia osobiście.

5. Czy kurier może dostarczyć przesyłkę w sobotę?

Niestety nie, kurierzy doręczają przesyłki tylko i wyłącznie w dni robocze.

ROZMIARY

1. Jak wybrać odpowiedni rozmiar pierścionka?

Zamawiając niektóre modele pierścionków w naszym sklepie prosimy o zwrócenie uwagi na dostępne rozmiary. Jeżeli nie znają Państwo swojego rozmiaru proponujemy wizytę w dowolnym sklepie jubilerskim, gdzie znajdują się profesjonalne obrączki pomiarowe. Można również zrobić to osobiście w domu, wystarczy wziąć pierścionek i linijką zmierzyć średnicę wewnętrzną. Większość pierścionków ma regulowaną obrączkę, która dopasowuje się do każdego palca.

2. Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?

Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni, masz prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od dnia kiedy otrzymasz swoją przesyłkę. Wypełnij formularz zwrotu i odeślij paczkę do nas.

ZWROTY

1. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt/y w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, na adres: TELQARII JOANNA POLAT ul. Odrzańska 19, 93-472 Łódź, wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałeś w wersji papierowej wraz z zamówieniem. Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę.

2. W jaki sposób mogę odesłać paczkę ze zwrotem?

Wybór przewoźnika do odesłania zwrotu jest dowolny, może to być Poczta Polska lub firma kurierska. Zalecamy wysyłanie przesyłek rejestrowanych. Pamiętaj o opłaceniu paczki, nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.

4. Jak sprawdzić czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Jeśli zwrot został przez nas przyjęty, to otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem przyjęcia zwrotu.

5. Czy mogę zwrócić jedną rzecz jeśli zakupiłem ich kilka?

Tak, można dokonać zwrotu dowolnej ilości produktów, które nie spełniają Twoich oczekiwań.

6. Czy zwracany produkt musi być w oryginalnym opakowaniu?

Tak, bizuteria musi być odesłana w oryginalnym opakowaniu (wyjątek stanowią akcesoria i obrazy wysyłane bez specjalnego pudełka). Zwrot należy zapakować w taki sposób, aby nie został uszkodzony podczas transportu. Jeśli dokonujesz zwrotu nie oklejaj oryginalnego pudełka i nie pisz po nim. Zniszczone opakowanie spowoduje częściową utratę wartości produktu.

NAPRAWY

1. Co jeśli biżuteria uszkodziła się w trakcie noszenia?

Jeśli nastąpiło uszkodzenie mechaniczne którego nie jesteś w stanie naprawić samemu – skontaktuj się z nami – coś zaradzimy. W przypadku kiedy np. nastąpiło zerwanie bransoletki lub wypadł kamień z pierścionka i posiadasz wszytkie części danego produktu naprawę wykonamy gratis. W przypadku większych uszkodzeń lub zagubienia części produktu prosimy o kontakt – każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie. Pociemniałe części srebrnej biżuterii nie podlegają gwarancji – taką biżuterię łatwo wyczyścić samemu. Nie wiesz jak? – Napisz to podpowiemy… Zachęcamy do zapoznania się z zakładką ZWROTY I REKLAMACJE w dolnym menu.