NAPRAWA BIŻUTERII

DRUGIE ŻYCIE TWOJEJ BIŻUTERII

Czy masz swoją ulubioną biżuterię, która straciła blask, zepsuła się lub po prostu nie wygląda już tak pięknie jak kiedyś, ale nie chcesz się z nią rozstać? Być może ma ona dla Ciebie wartość sentymentalną lub tego modelu nie ma już w sklepach? Niezależnie od tego, czy jest to biżuteria naszej marki, czy zakupiona w innym sklepie, my, w TELQARII, postaramy się pomóc Ci na nowo cieszyć się swoimi ulubionymi naszyjnikami lub bransoletkami.

Jeśli posiadasz uszkodzoną biżuterię do naprawy, oto co możesz zrobić: 

1. NAPISZ DO NAS I ZGŁOŚ CHĘĆ NAPRAWY

Wyślij nam maila na sklep@telqarii.pl – Prześlij zdjęcia produktu pokazujące zniszczone elementy wymagające naprawy i opisz krótko co chciał(a)byś zmienić/naprawić. Od razu zaznaczę, że nie zajmujemy się rozplątywaniem łańcuszków😊
Po otrzymaniu Twojego maila i zapoznaniu się ze sprawą, napiszemy do Ciebie maila z odpowiedzią, czy podejmiemy się naprawy oraz wycenimy wstępny koszt tej naprawy (koszt może ulec zmianie jeśli rzeczywisty stan produktu będzie znacznie odbiegał od tego ze zdjęcia).

2. ZAPAKUJ PRODUKT I WYŚLIJ DO NAS

Jeśli po otrzymaniu od nas wyceny zdecydujesz się na naprawę to potwierdź swoją decyzję mailem zwrotnym. Następnie zapakuj starannie produkt/y i wyślij je na nasz adres. Zadbaj o to, aby biżuteria nie splątała się i nie uszkodziła w transporcie.
W paczce muszą się znaleźć:
• produkt/y wymagający/e naprawy (wszystkie części, które udało się zebrać, kamyki, srebrne elementy, zawieszki itp.)
• karteczkę z informacją co wymaga naprawy oraz na jaki obwód nadgarstka lub szyi naprawić produkt.
• numer telefonu oraz adres do przesyłki zwrotnej (w przypadku wyboru wysyłki do paczkomatu konieczny jest również adres mail).
Wyślij paczkę na adres: TELQARII Joanna Polat. Ul. Odrzańska 19, 93-472 Łódź LUB do paczkomatu LOD214M.

3. OPŁATA ZA NAPRAWĘ

Po otrzymaniu przez nas paczki ocenimy, czy podany przez nas koszt naprawy ulegnie zmianie i poinformujemy Cię o niej telefonicznie. Po zaakceptowaniu kosztów i terminu naprawy przystępujemy do pracy nad upiększeniem Twojej biżuterii.
Przykładowy cennik dla naprawy zniszczonej biżuterii:
1. Ponowne nawleczenie bransoletki na elastyczną silikonową gumkę (w przypadku kiedy klient ma wszystkie kamienie/koraliki lub brakuje max. 2-3):
* Proste wzory z koralików wielkości 6 – 10 mm – od 15 zł,
* Bardziej skomplikowane wzory lub mniejsze kamienie do 6 mm – od 25 zł,
* Skomplikowane wzory oraz produkty niezakupione u nas – od 30 zł,

2. Ponowne nawleczenie bransoletki lub naszyjnika na stalową linkę lub żyłkę/ naprawa/wymiana zapięcia (w przypadku kiedy klient ma wszystkie kamienie/koraliki lub brakuje max. 2-3):
* Proste wzory – od 30 zł,
* Bardziej skomplikowane wzory oraz produkty niezakupione u nas – od 35 zł,

3. Wymiana zapięcia ze srebra – od 35 zł,

4. Uzupełnienie kamieni/pereł w bransoletce/naszyjniku/kolczykach – cena ustalana indywidualnie w zależności od rodzaju kamieni oraz ilości.
5. W przypadku bardziej skomplikowanych napraw ceny ustalane są indywidualnie.

UWAGA – Opłata za naprawę oraz przesyłkę zwrotną (14 zł paczkomat, 20 zł kurier) pobierana jest z góry na konto bankowe.
Dane do przelewu:
TELQARII Joanna Polat, ul. Odrzańska 19, 93-472 Łódź
ING BANK ŚLĄSKI – 15 1050 1461 1000 0097 4656 7610
W tytule proszę wpisać: naprawa biżuterii

4. OCZEKUJ NA PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ

Na wykonanie naprawy mamy 14 dni roboczych, choć w przypadku prostych napraw trwa to zwykle kilka dni. Po wykonaniu naprawy i przygotowaniu przesyłki zwrotnej otrzymasz od nas informację SMS lub mailowo.