Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Jeśli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki dokonać zwrotu zamówienia. Towar powinien być kompletny i nie posiadać śladów użytkowania.
Prosimy wypełnić formularz zwrotu i dołączyć go do przesyłki (lub przesłać mailem) razem z dowodem zakupu (paragon, faktura lub potwierdzenie zamówienia wysłane mailem).
Zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego zwrotowi nie podlega towar wyprodukowany według specyfikacji konsumenta. Biżuteria produkowana na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi.
Przesyłkę wyślij na adres:
TELQARII Joanna Polat – ul. Odrzańska 19, 93-472 Łódź
Lub do paczkomatu LOD214M.
UWAGA – Nie przyjmujemy wysyłek za pobraniem.
Koszty związane z odesłaniem zwracanego zamówienia ponosi Klient.
Po otrzymaniu przesyłki i zatwierdzeniu zwrotu, w przeciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności.
REKLAMACJE
Nasza biżuteria srebrna objęta jest 12 miesięczną gwarancją. W przypadku zastrzeżeń do zamówionych produktów, istnieje możliwość złożenia reklamacji, którą obejmują wady fabryczne produktu, np. wada zapięcia, odłączenie się części biżuterii od pozostałej (np. wypadnięcie kamieni z bransoletki, które nie było skutkiem uszkodzenia mechanicznego).
Aby zgłosić reklamację, wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki (lub wyślij mailem) wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura lub potwierdzenie zamówienia wysłane mailem).
Przesyłkę wyślij na adres:
TELQARII Joanna Polat – ul. Odrzańska 19, 93-472 Łódź
Lub do paczkomatu LOD214M.
UWAGA – Nie przyjmujemy wysyłek za pobraniem.
Koszty związane z odesłaniem zwracanego zamówienia ponosi Klient.
Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w okresie do 14 dni i poinformujemy o sposobie jej zakończenia.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar zwrócimy w okresie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
Reklamacją nie jest objęta biżuteria, której wady powstały na skutek uszkodzeń mechanicznych, w tym – zerwany naszyjnik, zagubione elementy biżuterii, przerwanie stalowej linki w biżuterii z kamieni na skutek niewłaściwego użytkowania, a także odbarwienia spowodowane niewłaściwą konserwacją czy naturalne ścieranie się srebra lub srebra pozłacanego. Zachęcamy do zapoznania się z właściwem użytkowaniem i przechowywaniem biżuterii srebrnej na stronie O PRODUKTACH.
UWAGA! Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:
1. Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt, biżuteria powinna być odesłana w oryginalnym pudełku, w którym została wysłana do klienta.
2. Reklamowany produkt powinien być czysty.
3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.
4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy Ci równowartość najtańszego kosztu wysyłki dostępnego na naszej stronie internetowej.
5. Środki zwracamy na podane w formularzu zwrotu konto bankowe.
Formularze do pobrania:
FORMULARZ ZWROTU FORMULARZ REKLAMACJI